Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Mocht je een product willen retourneren, dan dien je dit binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling te melden. Alle producten dienen in originele staat en verpakking bij ons retour te komen.
Heb jij een product ontvangen met een beschadiging? Dat is heel erg vervelend, wij staan altijd garant voor beschadigingen! Zorg dat je binnen 3 dagen, onder vermelding van het ordernummer, een foto stuurt naar [email protected] van het mankement, zodat wij jou verder kunnen helpen!
Wil jij je aangekochte producten omruilen voor andere producten? Dan dien je de eerste bestelling officieel te annuleren en als retour aan te melden. De nieuwe bestelling kan je meteen plaatsen. Ook is het natuurlijk een mogelijkheid om te wachten tot je het geld van de eerste bestelling van ons retour hebt.
Let op: verzendkosten voor het retourneren of omruilen van producten zijn voor rekening van de klant.
In principe mag alles retour in alle redelijkheid. Wij kunnen in de onderstaande voorbeelden het aankoopbedrag niet volledig crediteren:
* Indien je het product of het materiaal wil controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je het product of het materiaal kunt controleren. Haal het product niet volledig uit de verpakking, aangezien het voor ons onmogelijk wordt om te beoordelen of het product reeds is gebruikt. Wij adviseren de doos 30 dagen in bezit te houden. Het product dient in de originele doos retour gezonden te worden.
Na aanmelding van een retour heb je nog 14 dagen om het product daadwerkelijk te retourneren.
Na ontvangst van de retourzending ontvang je binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug op je rekening. Als je voor Afterpay hebt gekozen dan wordt deze aangepast/geannuleerd.
Vind snel en makkelijk het antwoord op je vraag via onze klantenservice!
Je kunt uiteraard ook even contact met ons opnemen via [email protected].
Vanzelfsprekend zullen wij jouw vraag binnen 24 uur beantwoorden op maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur.